Monthly Archives

October 2015

«Бастау» кинофестивалінің қорытындысы

By | «Әлем» бағдарламасы

«Бастау» кинофестивалінің қорытындысы Қазан айының 21 мен 25 аралығында Алматы қаласында Бесінші Халықаралық студенттер фильмдері мен киномектептерінің «Бастау» кинофестивалі өтті. « лем» Бағдарламасының аясында «Сәби» Қоры осы кинофестивальдің демеушісі болды.

«Bekmambetov Cinema 3D» кинотеатрында алматылықтар және қала қонақтары қазіргі жастардың заманауи киносын көруге мүмкіншіліктері болды. Байқауға қатысқан жұмыстардың бағасын Қазақстан, Ресей және Германияның киноөнерінің беделді қайраткерлері халықаралық қазылар алқасы берді.

10 номинация бойынша жеңімпазы болып 4 мемлекеттің жас қатысушылары сайланды. Сондай-ақ арнайы 1 миллион теңгеден ақшалай гранттарымен 2 қазақстандық студенттік жобалар белгіленді. Бұл қаражат өздерінің ұсынып отырған сценарий бойынша қысқаметражды фильмдерді түсіруге арналған.

18 мемлекеттің 40 жуық қонақтар, олардың ішінде белгілі режиссерлер, әртістер, әлем киномектептерінің мұғалімдері мен жетекшілері, сонымен қатар 200 астам студенттер мен Қазақстанның беделді кинематографиялық оқу орындарының түлектері фестивальдің байқауға қатысты емес жұмыстарына белсенді қатысты.

Кәсіби бағдарды анықтауға арналған тестілеу – 2015, 1-кезең

By | «Білім беру» жобасы

Кәсіби бағдарды анықтауға арналған тестілеу – 2015, 1-кезең Өткен аптада алматыдағы балалар үйінің тәриеленушілеріне біздің Қорымыздың жыл сайынғы ұйымдастырумен Білім беру бағдарламасы аясында өтетін кәсіби бағдарды анықтау тесті жүргізілді.

Балалардың мамандық таңдауға, жеке қабілеттері мен қызығушылықтарын, мінезін анықтауға жылдағыдай Ломоносов атындағы ММУ арнайы мамандары даярлаған компьютерлік бағдарлама көмектесті.

Қазан айындағы алғашқы этап балаларға болашақ мамандықтары туралы кеңес беріп, мектеп түлектеріне ҰБТ кезінде таңдаған мамандығы үшін қай пәнге баса назар аудару керектігін түсіндіріп өтті.

Ақпан айында өтетін тестілеудің балалар екінші кезеңін асыға күтуде. Сол кезде «Кім боламын?» деген сұраққа олар анық жауабын алады деген сенімдеміз.

Әлеуметтік жатақхананың салынуы. Кезеңдер

By | Ақтөбе қ. балалар үйлерінің

Ақтөбе қаласындағы әлеуметтік жатақхананың құрылысының жобалық – сметалық құжаттамасының (ЖСҚ) әзірленуі жалғасып жатыр.

Қазіргі кезде жер телімінің мемлекеттік актісі дайын, геодезиялық және геологиялық іздеулер жасалынды, жобаның алғашқы сұлбасы бекітілді, керекті барлық техникалық шарттар тиісті мекемелерден алынды және архитектуралық – жобалық тапсырма (АЖТ).

Жер телімін жоспарлау мен тазарту жұмыстары, қоршаудың құрастыру жұмыстары және уақытша ғимараттың тұрғызу жұмыстары басталды.

Алматы қаласындағы 1200 орынды мектептің құрылысы

By | Алматы қ. 1200 орынға арналға

Алматы қаласындағы 1200 орынды мектептің құрылысы «Сәби» Қайырымдылық Қоры «Өркендеу» жобасының аясында тағы бір үлкен жобаның құрылысына кірісті. Бұл Алматы қаласында Наурызбай ауданында, Ақжар ауылының батысында орналасқан, арнайы бекітілген жет телімімен 1200 орынды орта мектеп.

Бұл жоба Алматы қаласы әкімшілігімен жасалынған келісім-шарттың негізінде іске асырылып отыр. Сол келісім шарт бойынша Қор әкімшіліктің беріп отырған жобасы бойынша мектептің құрылысын қаржыландыруын өз мойнына алып отыр. Құрылыс біткеннен кейін мектеп қалаға тегін беріледі.

Қазіргі уақытта жобалық – сметалық құжаттама (ЖСҚ) мемлекеттік тапсырыс бойынша дайын, мемлекеттік сараптаманың оңды қорытындысы бар.

Жұмыс жобасы сәйкес, мектеп ғимараты 3,0026 га шаршы жер телімінде орналасады және 10 жуық жер төлесі бар екі – үш қабатты блоктан тұрады. Ғимараттың жалпы ауданы – 11 625 шаршы метрді құрайды.

1-ші бөлікте бастауыш сыныптарға сырт киім шешетін орын, оқу ісі меңгерушісің бөлмесі, техникалық қызметкерлердің бөлмесі және бухгалтерия орналасады.
2-ші бөлікте спортзал, күзет орны, 360 орынға еспетелінген мәжіліс залы болады.
3-ші бөлікте спортзал, ашық кітапхана қоры, жабық кітапхана қоры және бұқаралық ақпарат кітапханасы қарастырылған
4-ші бөлікте, бірінші мен екінші қабатта бастауыш мектептің оқу сыныптары орналасады, ал 3-ші қабатта – негізгі мектептің оқу сыныптары болады.
5-ші бөлікте негізгі және үлкен сыныптардың бөлмелері, сыртқы киім шешетін орын, қару жарақ орны бар А Д кабинеті, қабылдау бөлмесі, директор бөлмесі, мұғалімдер бөлмесі және радиоторап қарастырылған.
6-шы және 7-ші бөлікте жалпы мектеп бойынша белгіленген бөлмелер ұйымдастырылған.
8-ші бөлікте келесі бөлмелер орналастырылады: қыздар мен ұлдардың сырт киім шешу бөлмелері, жуыну бөлмесі, мектеп алды сыныптары, мультимедиа бөлмесі, бастауыш сыныптардың лаборанттық бөлмелері, әртістердің демалу бөлмелері, негізгі және үлкен сыныптардың бөлмелері, лабораториясы бар информатика сабағының бөлмесі, 5-9 сыныптарда оқитын қыздарға арналған матаны өңдеу бөлмесі.
9-шы бөлікте негізгі және үлкен сыныптардың бөлмелері, лаборант бөлмесімен және лабораториясымен жабдықталған химия сыныбы, металл мен ағаш өңдеу шеберханасы, музыкалық аспап бөлмесі, лаборант бөлмесімен лабораториясымен жабдықталған физика сыныбы, шет тілі сыныбы, лаборант бөлмесімен лабораториясымен жабдықталған биология сыныбы, оған қоса медициналық бөлмелер: емшара бөлмесі, дәрігер бөлмесі, психолог – логопед бөлмесі орналасқан.
10-шы бөлікте 200 орынды тамақтану залымен жабдықталған ас әзірлейтін бөлік бар. Ас әзірлейтін бөлікте келесі бөлмелер бар: азық – түлік қабылдау бөлмесі; тоңазытқыш қоймасы мен шкафтар; азық – түлік сақтау бөлмесі; жеміс – жидек сақтау бөлмесі; ұн сақтау бөлмесі; ет пен балық сақтау бөлмелері; жеміс – жидек цехы; тарату орны бар ыстық цех; асхананы жууға арналған және ыдыс жуу бөлмесі; 200 орынды тамақтану залы; арнайы жуынатын жері және санитарлық торабы бар қызметкерлердің бөлмелері; әр нәрселерге арналған сақтау бөлмесі; тамақтану залында барлық оқушылар тамақтанады.
Сабақ оқитын сыныптар 25 адамға саналған, сол жақты орналасқан жарықпен жобаланған. Физика, химия сыныптарында, еңбек сабығынын бөлмесінде мұғалімнің көрсетіп түсіндіретін орнындағы еден оқуға сейкестедіріп, 20 см көтерілген. Физика, химия сыныптары оқудың барлық түрлеріне арналған.

Терезелер, кіретін есіктер – металлопластиктен жасалған. Жарықтан қорғайтын құрылымда қуатты өнімдейтін шыны қолданылған. Ішкі есіктер ағаштан жасалынған. Ішкі өрнек санитарлық ережелерге сай жасалған. Сыртқы өрнек – сырланған сылақ ал төменгі жағы сәндік кірпіш. Төменгі бөлігі – қасбеттік керамикалық плитка. Басты кіре беріс пен қосымша кіре берістің өрнегі – террасалық плиткамен қаланған.
Міндетті түрде өрт сөндіру жүйесі және бейнебақылау қарастырылған.

Бас жоспар бойынша мектеп аймағын атқарымдық үлестірімін келесі аймақтарға бөлу қарастырылып отыр: мектеп аймағы, оқу – тәжірибелік алаңы, дене шынықтыру және спорт аймағы, шаруашылық аймақ.

Мектеп аймағын көгаландыру үшін үш түрлі қатты жол төсем қарастырылған. ҚНжЕ бойынша, көлікжүріс пен алаңға асфальтобетонды төсем қарастырылған, жалпы мектеп шараларына арналған алаңында – аяқжол плиткасы қарастырылған. Қалған аяқжол, жүретін жол және алаңдарға асфальтобетонды төсем жобаланған. Қозғалысы шектеулі топтағы адамдарға жобада арнайы сырғыма баспалдақ қарастырылған, ал көлік тұрағының орынына ені 3,50 метр болатын көлік орыны қарастырылған.

Мектептің аймағында әр түрлі шағын архитектуралық пішіндер және қозғалмалы жабдықтар. Мектептің басты кіре берісінің алаңында сәнді орындықтар, қоқыс салатын шелек, гулдер мен әртүрлі сәнді өсімдіктері бар гүлсауыты қойылады. Құрылыстан еркін аймақ, жолдармен алаңдардың құрылысынан еркін аймақ ағаштармен бұталар отырғызылады, оған қоса гүлбақшалар отырғызылады және жерде жергілікті ауа райына төзімділігін және өсімдіктің сәндік сапасын ескере отырып көгал алаң отырғызылады. Міндетті түрде ағаштар мен бұталар мектеп аймағының қоршауының бойымен қатар – қатар отырғызылады.

Белсенді демалыс аумағында әр жастағы балалардың ойын –сауығына арналған неше түрлі жабдықтар орнатылады. Дене шынықтыру – спорт алаңында білім беру бағдарламасының дене шынықтырудан берілген тапсырмасын орындалуын қамтамасыз ететін және спорт ойындары мен денсаулыққа пайдалы шараларды өткізуге арнайы жабдықтар орнатылады.Доппен ойнауға арналған белсенді демалыс алаңында арнайы резеңке төсем төселеді, қалған бөлігінде көк алаңдырылады. Оқу – тәжірибелік алаңы биология сабағын таза ауада оқу үшін арнайы шатырмен жабдықталған. Орындақтармен қоқыс тастайтын шелектер белсенді демалыс алаңында және дене шынықтыру – спорттық алаңында қолданысқа берілген.

Мектептің барлық алаңдарында автоматты түрде өшірілетін сыртқы жарықтандыру қарастырылған. Бүкіл алаң бойынша кіру – шығу жолында есікшесі бар екі жаққа ашылатын қақпа болады және биіктігі 1,80 метр болатын торлы қоршаумен қоршалады.

Жоба Қазақстан Республикасының ҚНжЕ және Санитарлық нормаларына сай жасалған.

Фасадтардың суреттері мында.

Ник Вуйчич: Орындарыңыздан қайтадан тұруға қуат табыңыз

By | Ұлылардың дана сөздері

Ник Вуйчич: Орындарыңыздан қайтадан тұруға қуат табыңыз Ник Вуйчич – қол-аяқсыз өмірге келсе де әлемдегі сан мыңдаған халықтың шабытын оятқан бірегей тұлға. Ол өзінің өмір сүруге деген шексіз махаббаты мен рухты күшінің арқасында көпшілікті сүйсіндіре білді. Дені сау біздер неге «бақыт» деген ұғымды құрайтын, күнделікті өмірдегі кішкене қуаныштарды елей бермейміз? Ол осы туралы ойлануға еріксіз мәжбүрлейді.

Ник Вуйчич ұзақ уақыттар бойы бақытты болуды үйренуге тырысты және бұл оның қолынан келді. Осы туралы «Шектеусіз өмір» атты кітабында өз құпиясымен бөлісті.

Оның батылдылыққа шақырып, ішкі сенімді оятатын бірнеше нақыл сөздерін назарларыңызға ұсынамыз:

Дос керек болса өзгеге де дос бола біліңіз. Үмітке мұқтаж болсаңыз, оны өзгелерге де сыйлай біліңіз.
Ешкім сізге есігін айқара ашпаса, бір уақытта бірнеше есікті қағып көріңіз.
Барлығы бір-бірінің бойынан жаман әдетті немесе мінді табуы мүмкін. Бірақ мен алтынның сынығын табуға кеңес берер едім.
рбір ісіңіз сізді шабыттандырып, жандандырып отыратындай болсын.
Кей жағдайда жауаптың бірден келмейтінін түсініңіз.
Өзіңізді бар болмысыңызбен қабылдауға дайын болмасаңыз, өзгелерді қабылдау тіпті қиын.
лемде мені жанамай өткен көптеген қиын мәселелер бар. Менің өмірім кейбір жандардың өмірінен мың есе жеңіл екеніне де сенімдімін.
Көмек сұрауға болатынын және оның керек екендігін тым ерте ұғындым. Жалғыз күресе алмайтын қиындықтар да бар.
Нені жасай алдың, нені жасай алмадың, кім боласың және кім бола алмайтындығыңмен махаббатың шаруасы жоқ. Шынай махаббат тек жүрегіңе ғана қарайды.
Қандай қиындыққа тап келсең де соның қуанышты тұсын табуға тырыс.
лемге деген көзқарасыңыз қашықтықтан басқаратын пульт сынды. Тамашалап отырған бағдарлама ұнамаса, пультті алып басқа арнаға ауыстырасыз. Өмір де сол секілді: істің нәтижесіне көңіліңіз толмаса, бастан өткерген қиыншылыққа қарамастан бағытыңызды өзгертіңіз.
Өзін жолы болмайтын адам ретінде көретіндер – қол қусырып отырғанда жетістікке қаншалықты жақын жүргендігін түсінбеген адамдар.
Жаның жаралы болса мінсіз сырт келбетіңінің еш мән-мағынасы жоқ.
Өмірдегі ең үлкен қуаныштың бірі – жеке өмірің мен тәжірибеңнен де маңыздырақ істің бір мүшесі атану.
Күйзелісті бастан өткерген жағдайда күш жинай алмайтыныңызды сезінсеңіз, сізге не болғанын, ал ішіңізде не болып жатқанын бөліп қарастырудың маңызды екенін ұмытпаңыз.
Өмір жақсы болуы мүмкін. Егер біз соны таңдай білсек қана.
Тағы бір күнің – тағы бір мүмкіндігің!

http://www.mirpozitiva.ru/topics/301_silnye_citaty_nika_vujchicha.html сайтынан алынған.

Русский

Қазақ тілі

English